Aranżacja wnętrz
Cyfrowa architektura wnetrz…

Architektura 21szego wieku : Wskaźnik: Stan przemysłu w Muzeum A + D: Panel ds. Gospodarki

Posted in Uncategorized  by admin
September 11th, 2018

Deski AIA / LA Design Award 2010 zostały idealnie wyrównane wzdłuż śnieżnobiałych ścian.
Przy całym wspaniałym wyglądzie, muzyce, mieszaniu, brzęczeniu plastikowych okularów, można by pomyśleć, że architektura była po prostu biznesowa jak zwykle.
Ale ten tłum zebrał się, aby wysłuchać panelu na temat tego, co dzieje się z gospodarką związaną z przemysłem architektonicznym.
Wydarzenie było sponsorowane przez Form Magazine i zbiegło się z wydaniem październikowego wydania Money.
Jedna osoba, z którą rozmawiałem, zastanawiała się, czy panel pokaże swoje karty.
Więcej po przerwie.
Trzeba odwagi, aby usiąść przed publicznością i porozmawiać o gospodarce.
Zwłaszcza, gdy publiczność składa się głównie z architektów, z których wielu przeżywa najgorszą recesję od dwóch ostatnich lat.
Ludzie szukali nie tylko odpowiedzi, ale i rozwiązań.
Panel był zdominowany przez architektoniczny punkt widzenia.
Andy Cohen, dyrektor generalny Gensler mówił o swojej globalnej strategii.
Zauważył, że kiedy recesja uderzyła, myśleli, że są izolowani, ponieważ są zróżnicowani na tak wielu różnych rynkach.
Problem polegał na tym, że wszystkie rynki zalegały.
Reakcja Genslera na obecną recesję mogła być podobna do tego, w jaki sposób dostosowali się do dot comber: idź tam, gdzie są projekty.
W chwili obecnej przekłada się to na rozwijanie bardziej międzynarodowej pracy i rozpowszechnianie jej w różnych biurach.
Jedynym obszarem, który powiedział pan poseł Cohen, jest stosunkowo stabilna opieka zdrowotna.
To był przydatny wgląd.
Fot.
Luke Gibson / www.lukegibsonphotography.com Tom Hinerfeld, prezes Hinerfeld Ward Construction, mówił o utrzymywaniu się do końca burzy.
Jak to ujął, jego firma zajmuje się liczbami, mając za sobą o wiele mniej zer niż Gensler.
Kiedy moderatorka Ann Grey zapytała, skąd pochodzą pieniądze, odpowiedział ze źródeł niekonwencjonalnych i osób, które nie zostały ukarane.
Ciężkie pieniądze .
w zasadzie pochodzi od ludzi, którzy zostali odcięci od recesji.
Krótka odpowiedź: super zamożni klienci.
Niezupełnie niszczą ziemię i nie są pomocne dla osób bezrobotnych lub zmagających się z trudnościami, szukających rozwiązań.
Jeśli to wszystko brzmi znajomo, to dlatego, że te podejścia były mantrą zawodu architekta od czasów recesji.
Jeśli spojrzeć wstecz i przeanalizować reakcję branży na recesje od czasu Wielkiego Kryzysu, okaże się, że podstawowe strategie niewiele się zmieniły.
Dlatego branża jest o wiele bardziej podatna na nie niż inne sektory.
Fot.
Luke Gibson / www.lukegibsonphotography.com Niewątpliwie cyfryzacja i internet umożliwiły firmom większą elastyczność i reagowanie na wahania popytu.
Zdolność do mobilizacji firmy szybko iz dużych odległości ułatwia dotarcie.
Podczas gdy model ten uwalnia ich od geograficznego utrwalenia, taktyka jest wciąż taka sama: idź tam, gdzie jest praca.
Ale przede wszystkim musi być dostępna praca.
Carl Muhlstein z Cushman i Wakefield miał podejście do biznesmena.
Zauważył, że 20% powierzchni biurowej na Westside jest puste; jedno na pięć pięter w Los Angeles jest puste.
Złożył jednak pewne przydatne strategie.
Po pierwsze, architekci muszą stać się bardziej zaangażowani politycznie i.
Przypominają wybranych urzędników, którzy są ich prawdziwymi wyborcami.
obywatele, którzy mieszkają i pracują w mieście.
Architekci powinni angażować się bardziej, aby zapobiec wąskiemu, krótkoterminowemu, barbarzyńskiemu użytkowaniu gruntów.
podejścia do planowania.
Aby to osiągnąć, architekci muszą być liderami w swoich miastach, a nie tylko globalnymi lotnikami czy praktykami internetu.
Dla architektów hasło Greenpeace, Myśl globalnie, działaj lokalnie.
można zmienić na.
Działaj globalnie i lokalnie..
Fot.
Luke Gibson / www.lukegibsonphotography.com Jeden z odbiorców, który nadal był zatrudniony w dużej firmie, powiedział, że planuje wydostać się z architektury i wejść na rynek nieruchomości.
Chciał porozmawiać z panem Muhlsteinem.
Wiele osób chciało porozmawiać z panem Muhlsteinem.
Ponieważ rozumiał gospodarkę w szerszym kontekście i jak ją strategować.
Podobnie jak pan Muhlstein, architekci powinni być świadomi wszystkich sił kształtujących gospodarkę.
Powinni rozumieć inne sektory biznesu, nie tylko własne, nie tylko jako wskaźniki gospodarki, ale także pomóc w identyfikacji sektorów klientów, które tracą lub zyskują.
W sumie nie udostępniono wielu nowych informacji.
Publiczność przychodziła po rozwiązania, a niektórzy byli zawiedzeni, że ich nie dostali.
.
Haven.
T słyszeliśmy to wszystko wcześniej.
zapytała jedna kobieta.
Nie mówiono o wielkich słoniach w pokoju, zwolnieniach i bezrobociu.
Fot.
Luke Gibson / www.lukegibsonphotography.com Przynajmniej bar był
[podobne: projekt myjni samochodowej, jak zrobić projekt domu, obszar oddziaływania inwestycji ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: jak zrobić projekt domu obszar oddziaływania inwestycji projekt myjni samochodowej